Hoe je van reviews, testimonials & feedback je beste marketingtool maakt
Feedback vragen is geen eitje, maar doet des te meer deugd als je ‘t grondig aanpakt. In deze blog help ik jou om de lauwe reviews te ontwijken, en je kans te vergroten op feedback waarvan je een gat in de lucht springt.
Haal alles uit je feedback: 12 prompts voor waardevolle reviews
Van buitengewoon werk komt ... buitengewone feedback. Als je ‘m durft vragen, tenminste. Hier vind je 12 prompts die verhelderende antwoorden opleveren, voor jou en voor je toekomstige klanten.
The first cut is the deepest: mijn #1 tip voor creatief werk in opdracht
Sheryl, Rod en Yusuf zeggen het al járen: the first cut is the deepest. Met een stappenplan in de download, om ‘t zelf ook te proberen.
Hoe ethische copy eruit ziet en vooral, hoe niet.
Met voorbeelden en een download, voor wie de truken van conversion copy beu gelezen en geschreven is.
Waarom het hoog tijd is voor ethische copy.
Verlaat je Instagram telkens met minder zelfvertrouwen dan toen je binnenkwam? Daar is een reden voor, en dit is je aha-moment.